Wednesday, April 7, 2010

for the rest of my life...

Assalamualaikum...
syukur krn msih sempat update blog ni slpas 2 tahun..(^_^)
For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you. loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I`ll be there for you

I know that deep in my heart
I feel so blessed when I think of you
And I ask Allah to bless all we do
You`re my wife and my friend and my strength
And I pray we`re together eternally
Now I find myself so strong
Everything changed when you came along

ya ALLAH..adakah aku insan yg lemah ini mampu mncari insan yg akan mendidikku ke jalan yg benar..adakah aku akn menemui insan yg akan mngungkapkan kata-kata spt di atas??..tanggal 6 April 2010,aku telah belajar satu perkara yg sgt bermakna dlm hidup aku..wlaupun pngalaman itu memeritkan,ia telah mengajar aku erti hidup sebenar..ya Allah..Kau jauhkanlah sifat dendam dlm diriku..ku ingin mengikuti peribadi Nabi Muhammad s.a.w. di mana beliau tetap senyum bila dbenci,tetap tenang bila dimusuhi,tetap membantu walau disakiti,tetap menyeru walau diusir pergi.. jgn biarkan diri hambaMu ini mudah membenci bla dikasari,mudah ptus asa bila yg dilakukan xmenjadi,mudah kecewa bila orang lain xmemahami,mudah t'guris bla dilukai..Kau jauhkanlah aku dari segala sifat yg tidak menguntungkan tersebut..

No comments: